Retailservice
Retailservice
Ud over kunne drage fordel af Guardings store og mangeårige erfaring med forebyggelse af svind, har vi også stor indsigt i andre driftsmæssige rutiner.
Generelt set sætter vi ikke kun fokus på Loss Prevention, men lige så meget Profit Protection. På den lange bane er det trods alt lettere og billigere at sikre at pengene er på bundlinjen fremfor at skulle finde ud af hvor de er blevet af.
Det betyder at Guarding kan sætte fokus på alle rutiner i feltet fra når varen bestilles hos en leverandør, til den er solgt eller smidt ud.
![Business partnership pointing to the graph of the company financial statements report and profits](https://guarding.dk/wp-content/uploads/2022/09/business-partnership-pointing-to-the-graph-of-the-company-financial-statements-report-and-profits-1024x613.jpg)
Kundeanalyser
En god købmand tilrettelægger sin salgsindsats ud fra hvilke kunder der kommer i butikken og sørger for at eksponere sine varer, så den størst mulige indtjening opnås.
Det er derfor meget vigtigt, at have så detaljeret viden om sine kunder som muligt.
Vi tilbyder værktøjer, der kan give detaljeret viden om:
- Hvor mange kunder, der kommer i butikken uden at købe noget (butikskonverteringsrate)
- Hvor mange kunder, der går forbi butikken uden at komme ind (facadekonverteringsrate)
- Hvilke kundetyper, der kommer i butikken, fordelt på dato, klokkeslæt, alder, køn og etnicitet